ضدعفونی کننده ها

ضدعفونی کننده ها

گروه شرکت های سنا دام پارس و یسنا مهر همواره حضور موثری در حوزه تولید و واردات  ضد عفونی کننده ها در صنعت دام و طیور داشته است و امروزه به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه ضد عفونی کننده ها نامی درخشان دارد .

از مهمترین محصولات ضد عفونی کننده میتوان به موارد زیر اشاره کرد

یونی دیپ و یونی گارد

یونی دیپ و یونی گارد یکی از موثرترین ضد عفونی کننده های پیش و پس از دوشش بر پایه کلرهگزیدین  است  و برای  پیشگیری از بیماری مهم و اقتصادی ورم پستان تولید میشود

این محصول بدلیل استفاده از کلرهگزیدین قدرت ضدعفونی کننده بالاتری نسبت به سایر محصولات یده و کلره دارد و همچنین فاقد بوی آزار دهنده کلر هستند .

آزمایشات متعدد یر روی یونی دیپ نشان میدهد توان مقابله در برابر باکتری های مهم ایجاد کننده ورم پستان +5 است همچنین محصول یونی دیپ طی 30 ثانیه موجب حذف باکتری های مهم ایجاد کننده ورم پستان میشود .

یونی واش شوینده اختصاصی تک مرحله ای  خطوط شیردوشی است که جهت شستشوی خطوط شیردوشی و مخازن نگهداری شیر تولید میشود این ترکیب بدون نیاز به دمای بالا به خوبی با آب مخلوط شده و توان پاک کنندگی بالایی دارد و همچنین با سختی آب تداخلی ندارد

فرمافید

 نوعی ترکیب ضد عفونی کننده وسیع الطیف متشکل از فرمالدئید ،پروپیونات کلسیم ، سیلیکات آلومینیوم و نمک های آمونیوم است که جهت ضدعفونی خوراک تولید میشود

فرمالدئید موجود در فرمافید بصورت تدریجی آزاد شده و از آلودگی در مدت نگهداری در انبار و همچنین آلودگی در حین حمل و نقل جلوگیری میکند همچنین به دلیل ازاد شدن تدریجی فرمالدئید خطری کارکنان را در حین استفاده تهدید نمیکند .

آکواکلین

آکواکلین ترکیبی از هیدروژن پراکساید غنی شده با ترکیب خاص یون نقره میباشد که توسط شرکت kanters هلند جهت ضدعفونی آب و حذف بیوفیلم ها و همچنین ضد عفونی تجهیزات تولید میگردد.

اين تركيب سيستم هاي آبرساني فارم هاي با آلودگي بالا را به طور كامل پاكسازي مي كند این محصول اختصاصا برای پاکسازی آلودگی های شدید و سخت طراحی شده است و در بین محصولات مشابه قدرتمند ترین میباشد .